İtiraz ve Şikayet
Web sitesine şikayet / itiraz başvurusu yapıldığında personele “Şikayet ve / veya itirazınız kayıt altına alınmıştır değerlendirme sonucunda en kısa sürede tarafınıza bilgi verilecektir” şeklinde bir şikayet -itiraz kabul maili gönderilmektedir.
Kalite Yönetim Temsilcisi tarafından, alınan itiraz, sunulan personel belgelendirme faaliyetleri ile ilgili olup olmadığı incelenerek, geçerli kılınır. Geçerli kılınan itirazlar, değerlendirilerek gerekli kararın alınması amacıyla, Akademi Royal Mesleki Yeterlilik ve Sınav Merkezi’nin ilgili birimleri ile önce kendi arasında değerlendirir gerekirse İtiraz ve Şikayet Komitesine bildirilerek incelenir.
İtiraz ve şikayetin, en fazla (1) bir ay içerisinde değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması sağlanır.
İtiraz ve Şikayet Değerlendirme Prosedürü’nü incelemek için tıklayın.
İtiraz/Şikayet Bildirim Formu için tıklayın.
Gözetim/Yeniden Belgelendirme Değerlendirme Formu için tıklayın.
Başvuru, Ölçme Ve Değerlendirme Prosedürü için tıklayın.